Najnovšie marketingové novinky na jednom mieste
Najnovšie marketingové novinky na jednom mieste prečítajte si náš blog!
Ľubomír
29. augusta 2024
ADMA, alebo Asociácia digitálnych marketingových agentúr, je významnou organizáciou, ktorá združuje profesionálov a odborníkov z oblasti digitálneho marketingu na Slovensku. Toto združenie sa zameriava na podporu a rozvoj digitálneho marketingu, pričom jeho hlavným cieľom je zlepšovať úroveň marketingových služieb a znalostí v krajine. V rámci svojej činnosti ADMA zohráva kľúčovú úlohu v prepojení marketingových agentúr s akademickou pôdou a verejnosťou. Týmto spôsobom prispieva k šíreniu inovácií a najlepších praktík v digitálnom marketingu.
Jedným z hlavných cieľov ADMA je zvyšovať kvalitu a efektívnosť marketingových služieb na Slovensku. Organizácia sa snaží zlepšiť úroveň vedomostí nielen medzi profesionálmi v oblasti marketingu, ale aj medzi študentmi a širšou verejnosťou. Medzi kľúčové aktivity patrí spolupráca s vysokými školami, kde ADMA pomáha formovať vzdelávacie programy, ktoré sú v súlade s aktuálnymi trendmi v digitálnom marketingu. Spolupráca s akademickou sférou je neoceniteľná, pretože umožňuje študentom získať praktické skúsenosti a odborné znalosti, ktoré sú dôležité pre ich budúcu kariéru v marketingu.
ADMA tiež organizuje rôzne workshopy, semináre a školenia, ktoré sú zamerané na zvyšovanie povedomia o digitálnom marketingu medzi klientmi a verejnosťou. Tieto podujatia poskytujú príležitosť pre profesionálov v oblasti marketingu, aby si vymenili skúsenosti, nadviazali nové kontakty a získali nové poznatky o najnovších trendoch a technológiách. V rámci svojej činnosti organizácia nezabúda ani na oceňovanie najlepších prác v oblasti digitálneho marketingu. Týmto spôsobom ADMA motivuje agentúry a jednotlivcov k dosahovaniu výnimočných výsledkov a kreatívnych riešení.
ADMA bola založená ôsmimi marketingovými agentúrami, ktoré sa rozhodli spojiť sily a vytvoriť platformu na zdieľanie znalostí a skúseností v oblasti digitálneho marketingu. Týchto osem zakladajúcich členov tvorilo základný kameň organizácie, ktorá sa postupne rozrastala a získavala na význame. Vďaka neustálemu rozvoju a otvorenosti prijímať nových členov, ADMA dnes združuje 22 agentúr, ktoré pôsobia na slovenskom trhu.
Do budúcnosti má ADMA ambíciu rozšíriť svoje pôsobenie a ešte viac prispievať k rozvoju digitálneho marketingu na Slovensku. Organizácia plánuje zvýšiť počet členov a posilniť spoluprácu s ďalšími odborníkmi a inštitúciami v oblasti marketingu. ADMA tiež plánuje rozšíriť svoje vzdelávacie aktivity, aby oslovila širšie publikum a pomohla zvyšovať úroveň digitálneho marketingu v celej krajine.
Neváhajte nás kontaktovať.