Duplicitný obsah predstavuje jednu z najčastejších a zároveň najnebezpečnejších chýb v digitálnom marketingu. Ide o situáciu, keď sa rovnaký alebo veľmi podobný text nachádza na viacerých URL adresách – či už v rámci jednej webovej stránky, alebo naprieč rôznymi doménami. Vyhľadávače ako Google to nevnímajú pozitívne.
Vyhľadávače nedokážu vždy určiť, ktorá verzia obsahu je relevantnejšia, a preto:
V našej agentúre Digitail pristupujeme k problému duplicitného obsahu systematicky:
Pravidelný SEO audit a strategické plánovanie obsahu sú kľúčom k tomu, aby ste sa duplicite vyhli ešte predtým, než vám spôsobí škody. Nechajte to na nás – vaše SEO bude v bezpečí.
📉 Máte podozrenie na duplicitný obsah?📈 Objednajte si SEO audit od Digitail a získajte jasný obraz o stave vašej webstránky.