V digitálnom marketingu je open-rate jedným z najdôležitejších metrík, ktoré pomáhajú merať efektivitu vašich emailových kampaní. Open-rate označuje percento príjemcov, ktorí otvorili váš email z celkového počtu odoslaných správ.
Vysoká miera otvorení znamená, že vaša správa zaujala a vaša cieľová skupina ju chcela vidieť. Je to prvý krok k tomu, aby ste ich angažovali, budovali vzťahy so zákazníkmi a nakoniec zvýšili predaj.
V Digitail vám pomôžeme optimalizovať vaše emailové kampane tak, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky:
Sledovanie a optimalizácia open-rate vám umožní lepšie pochopiť správanie vašich zákazníkov a zefektívniť vaše marketingové stratégie. V Digitail sa zameriavame na dosahovanie merateľných výsledkov, ktoré priamo vplývajú na rast vášho podnikania.
Kontaktujte nás a zistite, ako môžeme zvýšiť úspešnosť vašich emailových kampaní pomocou profesionálneho prístupu k open-rate.